jakuzideki AKP’li başkanı vatandaşlara " Ulan fakirler! Beni rahatsız etmeyin"


Şanlıurfa AKP Gençlik Kolları Başkanı Mehmet Salih Saraç, jakuzide çektiği videoda, “"Lan fakirler! Oğlum beni rahatsız etmeyin” dedi. Saraç, tepkiler üzerine görevinden istifa etti

Lan fakirler! Oğlum beni rahatsız etmeyin” demişti. AKP'li Saraç ...

Ulan fakirler, oğlum beni rahatsız etmeyin

Şanlıurfa AK Parti Gençlik Kolları Başkanı Mehmet Salih Saraç’ın jakuzi keyfi sosyal medyaya düştü, “Ulan fakirler, oğlum beni rahatsız etmeyin” sözleri tepki çekti.

Saraç’ın arkadaş grubuna attığını açıkladığı ve jakuzide iken, “Ulan fakirler, oğlum beni rahatsız etmeyin. Tamam mı? Biraz keyif edeceğim de…” dediği görüntüler sosyal medyaya düştü.

Jakuzide olaydan sonra İstifa etti 

nSaraç, yaptığı bir açıklama ile görevinden istifa ettiğini duyurdu.

Saraç; "Gelinen noktada konunun davamıza, partimize ve gençlik kolları teşkilatlarımıza zarar verdiğini görmekteyim.Bu sebeple Ak Parti Şanlıurfa İl Gençlik Kolları Başkanlığı görevimden, halkımdan ve bu davaya gönül vermiş dava arkadaşlarımdan özür dileyerek ayrıldığımı bildiriyorum." dedi.

SOSYAL MEDYADA TEPKİlLER AĞİR GELDİ

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ödüllü doktor Adem Topkara cezası bittiği halde tahliye edilmiyor

İstanbul'da ne oluyor? bu bir komplo mu yoksa farkındalık eksikliği mi?

Paris'te kadın aktivistlerin öldürülmesi ... Türkiye'nin istihbaratını içeren "kanıt"