Erdoğan'ın partisi üyeleri Türk telekomünikasyon şirketi "Turkcell" dan gülünç meblağlar alıyor

CHP Zonguldak Milletvekili Deniz Yavuzyılmaz, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda Turkcell Yönetim Kurulu'nda görev yapan AKP'lilerin maaşlarını ifşa etti.


Cumhuriyet Halk Partisi Zonguldak Milletvekili Deniz Yavuzyılmaz,Türk Telekom Yönetim Kurulu Üyesi olan AKP'lilerden sonra Turkcell Yönetim Kurulu'nda görev yapan ve yıllık 100 bin avro maaş aldıkları belirtilen AKP'lileri de sosyal medya hesabından paylaştı.

Yavuzyılmaz, "Turkcell Yönetim Kurulundaki (YK) AK Partili bürokratların maaşlarını ortaya çıkardık" başlığıyla yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi:

"YK Başkanı yıllık net maaşı 250.000 Avro, YK Üyelerinin yıllık net maaşları 100.000 Avro! 2010'da belirlenen bu tutar, bugüne kadar aynen devam. Kaynak: Turkcell Genel Kurul Tutanakları"

AKP'Lİ İSİMLERİ TEK TEK PAYLAŞTI

Yavuzyılmaz, Turkcell yönetim kurulu üyeliğinde servet kazanan AKP'lilerin isimlerini tek tek paylaştı:



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ödüllü doktor Adem Topkara cezası bittiği halde tahliye edilmiyor

İstanbul'da ne oluyor? bu bir komplo mu yoksa farkındalık eksikliği mi?

Deprem felaketinin yeni görüntüleri ortaya çıktı…