AKP'den istifa ettikten sonra "Hain ilan edildim


AKP'den istifa ettikten sonra "Hain ilan edildim, tehditler aldım" diyen vatandaştan olası erken seçim tahmini:AKP'den istifa ettikten sonra "Hain ilan edildim, tehditler aldım" diyen vatandaştan olası erken seçim tahmini: "Erdoğan Cumhurbaşkanlığı seçimini kaybetmeye mahkum!"

AKP'den istifa ettikten sonra "Hain ilan edildim, tehditler aldım ...
Sultanbeyli’de Yol TV’nin genel seçimler üzerine sorduğu soruya yanıt veren eski AKP üyesi bir vatandaş, ülkenin geldiği durumdan AKP içinde şahit olduğu haksızlıklara kadar pek çok konuda çarpıcı değerlendirmelerde bulundu. Olası bir seçimde AKP’nin kaybedeceğini düşünen vatandaş “Erdoğan kaybetmeye mahkum” yorumunu yaptı.



Adalet ve Kalkınma Partisi'nin işlediği politika türü nedir?
Partiye bağlı olmalısın  yoksa hain mi olmalısınız? 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ödüllü doktor Adem Topkara cezası bittiği halde tahliye edilmiyor

İstanbul'da ne oluyor? bu bir komplo mu yoksa farkındalık eksikliği mi?

Deprem felaketinin yeni görüntüleri ortaya çıktı…